Saturday, November 26, 2016

VITAMIN UNTUK DAYA TAHAN TUBUH

APA ITU VITAMIN DAYA TAHAN TUBUH??

vitamin daya tahan tubuh ni senang cerita umpama agent dalam sistem ketahanan badan atau imuniti badan senang cerita lagi dalam erti kata lain ianya umpama perisai atau pertahanan badan dari penyakit- penyakit yang berbahaya ataupun yang memudaratkan kepada badan kita..senang citer macam gambar kat bawah ni laa
imuniti ni fungsi dier umpama perisai tersebut laa menahan diri kita daripada dijangkiti penyakit..Jadi kalo perisai lemah..mudahlah anasir anasir jahat nak serang badan kita..jadi lemah dan mudah kena sakit.Contoh kita kalau pergi ke pasar kita mesti memilih sayur2 atau buah2 yang baik luaran dia sebab kita tahu kalau luaran dier cantik bermakna dalaman dia pom cantik jadi mcm tu jgak badan kita kenalah sihat luar dan dalam baru di namakan sihat sepenuhnya. Kita sendiri boleh tahu badan kita sebenarnya sihat atau kita buat buat sihat..jadi bagaimana kita nak kuatkan imuniti badan kita ini?? tentulah dengan set imuniti booster shaklee apa tuu???
Imun Booster Shaklee yang terbaik ialah Nutriferon. Memang diakui dapat bantu dalam sistem imun kita. Anak anak yang ambil Nutriferon ternyata susah nak dijangkiti demam,selsema, batuk.. 
Vita-C Plus Shaklee memang POWER , salah satu fungsi Vita-C Plus ialah bantu kuatkan sistem imun juga.. Selsema mesti segan segan nak muncul nanti.
Garlic memang tak usah cakaplah kan. memang semua orang tahu fungsi nya sebagai antibakteria dan antibiotik semulajadi yang sangat lah mudah didapati..tapi sanggup ke korang telan bawang putih tu?? boleh ke??
Nak senang telan jer Garlic Complex Shaklee. Settle.


 KEBAIKKAN IMMUNE BOOSTER


KEHEBATAN IMMUNE BOOSTER SET


Jadi jangan tunggu sakit baru nak siapkan benteng perisai. Kita kena bina dulu tembok benteng supaya penyakit tak suka nak singgah. Antara Caranya ialah dengan amalkan supplement yang dapat membantu dalam meningkatkan Sistem Imun Badan Kita..SO APA TUNGGU LAGI NAK TUNGGU SAKIT BARU NAK BELI?? ORDER LA SEKARANG...OHH LUPAAA XDE CONTACT NUMBER NAK ORDER HEHE...

PENGEDAR SAH SHAKLEE: ABDUL FATTAH BIN HARUN @ ISMAIL
NO. ID: 1238335
NO. FON: 0109055164




No comments:

Post a Comment