Sunday, November 27, 2016

Vitamin Untuk Ibu Hamil

HAMIL perkataan yang ingin didengari oleh pasangan yang berumah tangga terutama yang baru saja berkahwin mereka tentu menantikan perkataan ajaib dan azimat dari pasangan mereka terutama lelaki..TETAPI ramai yang apabila mereka hamil susah untuk menjaga permakanan mereka dan tidak mengambil bekalan zat - zat yang cukup untuk anak mereka didalam kandungan terutama pada peringkat awal ni kesihatan dan pemakanan amat penting bagi seorang ibu hamil. Maklumlah benih baru nak bercambah. Mesti ditatang bagai minyak yang penuh. Kebiasaanya ibu hamil perlu memastikan tekanan darah seimbang. Tidak terlalu rendah dan tidak terlalu tinggi. Pastikan HB sentiasa stabil.Tidak terlalu rendah kerana ia akan mengganggu proses pembetukan organ-organ pada bayi. Malah ia boleh menyebabkan keguguran.
Pada peringkat awal ini...
 Ibu mengandung perlu mengambil vitamin untuk memberikan tenaga tambahan. Almaklumlah pada peringkat awal ini pasti ibu hamil akan mengalami rasa lemah, tidak bermaya dan letih sahaja. Ini berlaku disebabkan perubahan hormon yang berlaku pada tubuh ibu hamil.
Justeru itu adalah penting bagi ibu yang baru sahaja disahkan hamil mengambil vitamin untuk mengekalkan nutrisi-nutrisi penting yang diperlukan oleh ibu dan bayi dalam kandungan..MANA NAK DAPAT VITAMIN NI?? shaklee la jawapannya..shakle menyediakan pelbagai vitamin terutama kepada ibu yang hamil kami menjaga mereka dri awal hamil hingga la sudah lahir shaklee ada vitamin untuk menjaga mereka..


KELEBIHAN SET HAMIL SHAKLEE







APAA?? ANDA XPERCAYA DENGAN SAYA KATA YANG VITAMIN SHAKLEE NI BOLEH MENJAGA ANDA KETIKA HAMIL HAAA TNGOK GAMBAR BAWAH NI



PENGEDAR SAH SHAKLEE: ABDUL FATTAH BIN HARUN @ ISMAIL
NO. ID: 1238335
NO. FON: 0109055164

No comments:

Post a Comment