Tuesday, November 29, 2016

BOLEH MENJADI JUTAWAN DENGAN MENGIRA BONUS SHAKLEE MALAYSIA

CARA MENGIRA BONUS SHAKLEE



Hai semua. Hari ni saya nak sharekan bagaimana cara nak kira bonus Shaklee. Semua yang menjadi ahli Shaklee perlu tau info ni. Tak kira lah yang makan sendiri atau pun yang buat bisnes dengan Shaklee ni. Yang buat bisnes lagi la perlu ambil tahu..Shaklee menawarkan 3 jenis bonus iaitu:


  1. Bonus kewangan
  2. Kereta
  3. Konvension/percutian
BAGAIMANA CARA MENGIRA BONUS TUNAI SHAKLEE INI??


Untuk pengetahuan anda bonus tunai adalah merupakan bonus yang ditunggu-tunggu setiap bulan. Pada tarikh 15hb setiap bulan, Shaklee akan memberikan bonus kepada pengedar-pengedarnya mengikut jumlah pencapaian mereka pada bulan tersebut


Gambarajah di atas menunjukkan jumlah bonus tunai yang akan diterima oleh setiap pengedar berdasarkan berapa jumlah point yang berjaya dikumpul pada bulan tersebut. Tulisan berwarna merah adalah mewakili jumlah pembelian atau jualan pada bulan tersebut. Tulisan hijau pula mewakili jumlah point, tulisan ungu menandakan jumlah peratusan bonus yang akan diperolehi manakala tulisan biru pula mewakili jumlah bomus yang berjaya diperolehi pada bulan tersebut.

Perlu diingatkan di sini bahawa pengiraan bonus adalah bermula dari pembelian produk sebanyak RM 460.00ke atas iaitu sebanyak 150uv / point. Pembelian bawah dari RM 460.00, tudak layak untuk mendapat bonus tunai. Sekiranya anda ahli Shaklee yang tidak aktif atau menjadi ahli untuk makan sendiri, anda juga layak mendapat bonus tunai sekiranya pembelian produk anda pada bulan tersebut melebihi dari RM 460.00 ke atas. Bestkan?



Untuk naik rank dari Distributor kepada Supervisor anda perlu dapatkan 3000 uv. Selepas tu anda perlu maintain efektif adalah dengan 2500 guv sahaja setiap bulan. Untuk pengetahuan anda, point yang ada pada bulan ini tidak boleh di bawa ke bulan depan.  Setiap bulan uv akan menjadi 0 semula. Jika anda join Shaklee untuk menambah pendapatan, anda perlu bekerja keras untuk mendapat bonus yang tinggi...Shaklee adalah perniagaan MLM yang sangat adil dan patuh syariah. Kenapa saya kata macam tu? Di dalam Shaklee tiada istilah upline boleh goyang kaki, downline yang perlu kerja keras. Di Shaklee, sekiranya downline sahaja yang bekerja keras, upline tidak, upline tidak layak untuk mendapat bonus. Adilkan? Selain itu, produk Shaklee adalah jelas dan bukan sekadar satu perjanjian yang mana tiada produk yang ditawarkan atau produk yang ditawarkan tidak jelas. Sebagai contoh, jom kita lihat..



bila ada anak register bawah kita, kita akan dapat point dia juga.
Tapi dengan syaratminimum untuk kita dapat bonus adalah puv 150.


puv = personal uv
guv = group uv

Cth 1:

u = 148 pv (personal uv) = 0%
=1098 guv (group uv) = 11%

a = 50 pv = 0%
b = 600 pv = 11%
c=300 pv = 8%


Jadi yang dapat bonus hanyalah si b dan sahaja.
maknya si u tak dapat apa ye sebab puv kurang daripada 150 walaupun guv adalah 1098.

Cth 2:

u = 2000 pv (personal uv) = 17%
= 4850 guv (group uv) = 21%
(efektif sekiranya telah capai rank supervisor kerana capai guv 2500 ke atas)

a = 150 pv = 5%
b = 2400 pv = 17%
c=300 pv = 8%

Jadi yang dapat bonus adalah semua orang. tapi beza tau kiraanya..

u dapat bonus daripada:

a : 17%-5% = 12%
b : 17%-17% = 0%
c: 17% - 8% = %

oleh itu, korang boleh nampak kan. Kalau uv anak lagi tinggi daripada uv mak. mak tak dapat apa pon. Pasal tu lah saya setuju dengan biz ni. Sebab walaupun korang berada di peringkat manapun. yang penting usaha untuk dapatkan bonus.

Bukan goyang kaki je suruh orang bawah cari point. Tak elok kan..Kita yang kat bawah ni pon tak suka bila orang buat macam tu. Macam dipergunakan je..

UNTUK MENJADI AHLI SHAKLEE SILA HUBUNGI DETAIL DI BAWAH ATAU WASSUP

PENGEDAR SAH SHAKLEE: ABDUL FATTAH BIN HARUN @ ISMAIL
NO. ID: 1238335
NO. FON: 0109055164

Sunday, November 27, 2016

MILIKI CAHAYA MATA DENGAN MEMAKAN SET KESUBURAN SHAKLEE



Setiap pasangan yang berumah tangga dan baru berkahwin  pasti mengimpikan untuk mendapatkan cahaya mata kan?? kerana dengan adanya cahaya mata maka lengkaplah sesebuah keluarga kerana cahaya mata ini membantu dalam menyinari keluarga kita dan memeriahkan suasana berkeluarga...Mereka juga menjadi penyeri dan penghibur hati kita terutama ketika duka dan lara tetapi bukan semua orang bertuah dan mempunyai cahaya mata..Ada yang sudah beberapa tahun bernikah tetapi masih tidak dapat cahaya mata...Mereka yang tiada cahaya mata ini selalunya dah berusaha dengan banyak cara dengan berurut secara  tradisional memakan jamu dan pelbagai cara lagi..Tetapi alhamdulillah ramai yang telah mencuba set kesuburan shaklee ini dan alhamdulillah dengan izin ALLAH semuanya telah berjaya menimang cahaya mata...

Saya yakin anda disini adalah untuk mencari Set Kesuburan sebagai ikhtiar untuk membantu anda atau isteri untuk hamil dan seterusnya mendapatkan cahayamata penghibur hati. INGAT SETIAP USAHA IKHTIAR YANG KITA BUAT PASTI ADA BALASAN DARI ALLAH Jadi cuba la dulu set kesuburan dari shaklee ini kerana ramai yang sudah berjaya..kenapa anda xpercaya dengan saya kata?? okey disini saya tunjukkan feedback yang telah berjaya dengan shaklee





PERANAN SET KESUBURAN SHAKLEE

FAKTOR YANG MENYEBABKAN KETIDAK HAMILAN

1. Makanan yang Mengurangkan Kesuburan Lelaki dan Wanita

Sebelum kita teruskan, kenali dulu apakah makanan yang boleh mengurangkan atau menjejaskan kesuburan wanita dan lelaki. Antara makanan yang perlu dikurangkan adalah makanan tinggi karbohidrat , gula dan manisan. Jauhkan makanan segera, makanan diproses atau yang di awet. Kurangkan juga perisa dan pemanis dalam makanan. Alkohol juga menjadi punca masalah ketidak suburan. Jadi suami dan isteri kena perhati juga cara pengambilan makanan ya. Kalau nampak ada yang terlebih tu usaha untuk kurangkan

2. Rokok

Dr. Hamid Arshat  dalam artikelnya yang berkaitan makanan meningkatkan kesuburan lelaki juga mengatakan rokok dan tembakau perlu dijauhi kerana ia boleh merosakkan kualiti sperma lelaki.Bagi yang merokok dan berniat untuk berhenti merokok namun sukarjangan risau, walaupun anda mungkin seorang perokok tegar,  ada sesuatu yang dapat membantu yang telah terbukti hasilnya. Hanya amalkan Vivix sesudu kecil setiap hari dan anda akan dapati lama-kelamaan rokok yang dihisap akan mula akan terasa pahit. Inilah yang berlaku kepada  perokok tegar. Ikuti Testimoni Vivix Cara Mudah untuk Berhenti Merokok.

3. Berat Badan Berlebihan

Satu lagi, faktor yang menyebabkan kesukaran untuk mengandung ialah masalah berat badan atau obesiti. Ada beberapa pelanggan yang akhirnya berjaya hamil setelah menurunkan berat badannya selepas mencuba Set Kurus Shaklee. Nyata, berat badan turut memainkan peranan dalam hal ini. Tuan, puan  boleh hubungi saya untuk berbincang lanjut mengenai Set Slimming ini.

SEDIKIT INFORMASI TENTANG SET KESUBURAN SHAKLEE

1. ESP (Protein) 
Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan dan proses pembentukan janin. Protein yang tidak mencukupi dalam badan pula akan mengganggu kualiti sel pembiakan lelaki dan wanita. Bagi individu yang mempunya masalah sel telur ovum yang tidak matang, sedikit, kecil dan tidak sihat,  disarankan mengambil ESP sebagai sumber protein. Ramai yang tersalah sangka yang ESP ni hanya untuk isteri, tapi sebenarnya suami pun boleh ambil. Tapi dalam kes ini, biar isteri sahaja yang ambil. Suami ada vitamin khas yang lain. 
2. Vita-Lea (Multivitamin) 
Multivitamin lengkap untuk keperluan badan. Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.  Kekurangan vitamin penting boleh menjejaskan kualiti sperma lelaki dan telur wanita atau ovum
3. Vitamin C 
Membantu proses menghasilkan atau sintesis hormon seks dan kesuburan
4. B-Complex 
Memberi rasa tenang dan rilek serta menghindarkan stress. Seperti yang kita sedia maklum,tubuh dan otak stress menjadi antara  faktor penghalang untuk kehamilan terjadi. Jadi disinilahB-Compleks memainkan peranannya untuk menenangkan minda yang tertekan sekaligus meningkatkan peluang kehamilan 
*ESP, Vita-Lea, B-Comp & Vit-C adalah Vitamin Asas yang utama untuk kesihatan badan.
5. Vitamin E & Selenium –
Terkenal sebagai “vitamin seks”. Menggalakkan pembentukan sel-sel baru (termasuk RNA & DNA). Juga berkhasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.
6. Zinc 
Bagi kaum lelaki, zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone, mengekalkan kuantiti sperma, dan paras testosterone yang bersesuaian. Selain itu, zink berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose nucleid Acid). Secara keseluruhannya, Zink membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggidan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan Zink bagi suami akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma yang abnormal, low count sperm dan penyakit prostat. Zink digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina.
7. Alfalfa 
Sangat baik diamalkan oleh wanita, membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugutsakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).
8. GLA Complex – 
Sangat baik diamalkan oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur atau sakit sebelum haid (PMS). GLA (Gamma Linolenic Acid) ini dapat bantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus). Mukus ini berfungsi untuk melindungi dan memudahkan sperma berenang ke ovum dengan lancarnya. Ia juga menyediakan medium yang subur untuk beberapa jangkamasa yang agak lama iaitu 4-5 hari yang sekaligus memberi peluang untuk si isteri mengandung walaupun seks dilakukan selepas waktu subur. 
PENGEDAR SAH SHAKLEE: ABDUL FATTAH BIN HARUN @ ISMAIL
NO. ID: 1238335
NO. FON: 0109055164

Vitamin Untuk Ibu Hamil

HAMIL perkataan yang ingin didengari oleh pasangan yang berumah tangga terutama yang baru saja berkahwin mereka tentu menantikan perkataan ajaib dan azimat dari pasangan mereka terutama lelaki..TETAPI ramai yang apabila mereka hamil susah untuk menjaga permakanan mereka dan tidak mengambil bekalan zat - zat yang cukup untuk anak mereka didalam kandungan terutama pada peringkat awal ni kesihatan dan pemakanan amat penting bagi seorang ibu hamil. Maklumlah benih baru nak bercambah. Mesti ditatang bagai minyak yang penuh. Kebiasaanya ibu hamil perlu memastikan tekanan darah seimbang. Tidak terlalu rendah dan tidak terlalu tinggi. Pastikan HB sentiasa stabil.Tidak terlalu rendah kerana ia akan mengganggu proses pembetukan organ-organ pada bayi. Malah ia boleh menyebabkan keguguran.
Pada peringkat awal ini...
 Ibu mengandung perlu mengambil vitamin untuk memberikan tenaga tambahan. Almaklumlah pada peringkat awal ini pasti ibu hamil akan mengalami rasa lemah, tidak bermaya dan letih sahaja. Ini berlaku disebabkan perubahan hormon yang berlaku pada tubuh ibu hamil.
Justeru itu adalah penting bagi ibu yang baru sahaja disahkan hamil mengambil vitamin untuk mengekalkan nutrisi-nutrisi penting yang diperlukan oleh ibu dan bayi dalam kandungan..MANA NAK DAPAT VITAMIN NI?? shaklee la jawapannya..shakle menyediakan pelbagai vitamin terutama kepada ibu yang hamil kami menjaga mereka dri awal hamil hingga la sudah lahir shaklee ada vitamin untuk menjaga mereka..


KELEBIHAN SET HAMIL SHAKLEE







APAA?? ANDA XPERCAYA DENGAN SAYA KATA YANG VITAMIN SHAKLEE NI BOLEH MENJAGA ANDA KETIKA HAMIL HAAA TNGOK GAMBAR BAWAH NI



PENGEDAR SAH SHAKLEE: ABDUL FATTAH BIN HARUN @ ISMAIL
NO. ID: 1238335
NO. FON: 0109055164

Saturday, November 26, 2016

VITAMIN UNTUK DAYA TAHAN TUBUH

APA ITU VITAMIN DAYA TAHAN TUBUH??

vitamin daya tahan tubuh ni senang cerita umpama agent dalam sistem ketahanan badan atau imuniti badan senang cerita lagi dalam erti kata lain ianya umpama perisai atau pertahanan badan dari penyakit- penyakit yang berbahaya ataupun yang memudaratkan kepada badan kita..senang citer macam gambar kat bawah ni laa
imuniti ni fungsi dier umpama perisai tersebut laa menahan diri kita daripada dijangkiti penyakit..Jadi kalo perisai lemah..mudahlah anasir anasir jahat nak serang badan kita..jadi lemah dan mudah kena sakit.Contoh kita kalau pergi ke pasar kita mesti memilih sayur2 atau buah2 yang baik luaran dia sebab kita tahu kalau luaran dier cantik bermakna dalaman dia pom cantik jadi mcm tu jgak badan kita kenalah sihat luar dan dalam baru di namakan sihat sepenuhnya. Kita sendiri boleh tahu badan kita sebenarnya sihat atau kita buat buat sihat..jadi bagaimana kita nak kuatkan imuniti badan kita ini?? tentulah dengan set imuniti booster shaklee apa tuu???
Imun Booster Shaklee yang terbaik ialah Nutriferon. Memang diakui dapat bantu dalam sistem imun kita. Anak anak yang ambil Nutriferon ternyata susah nak dijangkiti demam,selsema, batuk.. 
Vita-C Plus Shaklee memang POWER , salah satu fungsi Vita-C Plus ialah bantu kuatkan sistem imun juga.. Selsema mesti segan segan nak muncul nanti.
Garlic memang tak usah cakaplah kan. memang semua orang tahu fungsi nya sebagai antibakteria dan antibiotik semulajadi yang sangat lah mudah didapati..tapi sanggup ke korang telan bawang putih tu?? boleh ke??
Nak senang telan jer Garlic Complex Shaklee. Settle.


 KEBAIKKAN IMMUNE BOOSTER


KEHEBATAN IMMUNE BOOSTER SET


Jadi jangan tunggu sakit baru nak siapkan benteng perisai. Kita kena bina dulu tembok benteng supaya penyakit tak suka nak singgah. Antara Caranya ialah dengan amalkan supplement yang dapat membantu dalam meningkatkan Sistem Imun Badan Kita..SO APA TUNGGU LAGI NAK TUNGGU SAKIT BARU NAK BELI?? ORDER LA SEKARANG...OHH LUPAAA XDE CONTACT NUMBER NAK ORDER HEHE...

PENGEDAR SAH SHAKLEE: ABDUL FATTAH BIN HARUN @ ISMAIL
NO. ID: 1238335
NO. FON: 0109055164




Friday, November 25, 2016

JADI AHLI SHAKLEE BOLEH JADI KAYA?? APA CARA NAK JADI AHLI SHAKLEE??

ANDA SEORANG PENGGUNA PRODUK SHAKLEE YANG TEGAR??TAPI MASIH BELUM MENDAFTAR AHLI??

ANDA INGIN MENJADI SEORANG PENGEDAR SHAKLEE YANG BERJAYA?

ANDA MENCARI PERNIAGAAN DENGAN MENGELUARKAN MODAL YANG RENDAH?

ANDA INGIN MENDAPAT HARGA DISKAUN 20-30% BARANGAN SHAKLEE??

TAPI...AWAS!!
 Tahukah anda,ramai yang mendaftar Ahli Shaklee tetapi tiada bimbingan dan tunjuk ajar menyebabkan mereka terumbang ambing dan tiada arah tujuan. Akhirnya mengambil keputusan untuk stop menjalankan bisnes shaklee.

Adakah anda ingin tergolong dalam golongan yang tidak mendapat bimbingan dan tunjuk ajar tersebut sedangkan dengan bimbingan anda mampu menjana pendapatan sehingga 5 angka sebulan.

Jadi disini mari saya ajar cara mendaftar shaklee dengan cara yang betul dan dapat merealisasikan cita - cita anda untuk bergelar jutawan shaklee

BAGAIMANA CARANYA??

  1. Yuran Keahlian hanya RM79.50 Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi katalog, product guide dan business manual dan lain-lain lagi lepas setahun renew register dengan bayar RM30 untuk setahun(procedure baru shaklee)
  2. PERCUMA jika membuat pembelian 200uv dalam 1 Resit bersamaan RM650 (belum termasuk gst). Automatik layak mendapat cash bonus juga bernilai RM30++
Kelebihan Mendaftar Ahli Shaklee

1. Boleh membeli produk shaklee pada harga ahli (penjimatan sehingga 25%)
2. Peluang menjana pendapatan sambil mendapat kesihatan yang baik seisi keluarga
3. Boleh mengumpul point dan ianya akan ditukarkan kepada bonus tunai setiap bulan
4. Sebarang pesanan dari pelanggan anda boleh terus key in melalui sistem online & ianya akan dihantar terus ke alamat pelanggan
5. Shaklee menawarkan CASH (bonus & incentive), CAR (insentif kereta) & CONVENTION (percutian bertaraf antarabangsa lima bintang serta berpeluang mengerjakan umrah untuk muslim)
6. Bisnes yang sangat sesuai untuk mereka yang pemalu & sibuk bekerja serta mempunyai anak-anak kecil juga
7. Ala-ala dropship juga kerana anda tidak perlu menyimpan stok yang banyak. Saya sendiri boleh poskan untuk anda sekiranya mendapat pesanan.. :)

Kelebihan Mendaftar Ahli Shaklee dengan Kami

1. Kami akan membimbing anda secara online & offline from ZERO to HERO
2. Kami mempunyai jaringan pengedar Shaklee yang berkaliber seluruh     Malaysia
3. Access ke dalam group khas untuk ahli sahaja
4. Setiap kelas dibenarkan untuk membawa anak-anak bersama
5. One to One Coaching juga disediakan bagi yang betul-betul ingin           berjaya
6. Kami bantu menyerahkan pelanggan yang berdekatan dengan anda
7. Marketing Tools & Materials disediakan

Boleh hubungi saya untuk mendaftar atau gunakan Shaklee ID 1238335 ( ABDUL FATTAH BIN HARUN@ISMAIL) sebagai SPONSOR 
EMAIL: abdulfattah8067@gmail.com
call: 0109055164



Wednesday, November 23, 2016

SET BERPANTANG MODEN TAPI MENGEKALKAN KHASIAT TRADISIONAL

SET BERPANTANG MODEN TAPI MASIH MENGEKALKAN KHASIAT TRADISIONAL

Zaman sekarang ni memang mudah sangat nak dapatkan set bersalin/berpantang sekarang ni semua nak mudah nak senang. Susah dah sekarang nak tengok orang ikut berpantang secara tradisional maklumlah sekarangkan zaman moden ibu - ibu mengandung pom turut mengikut arus semasa menjadi moden. Tidak dinafikan cara tradisional memang berkesan tapi ramai yang tidak mahu mengikut disebabkan oleh banyak pantang larang dan jugak susah untuk mengamalkannya tapi..jngan risau shaklee ada penyelesaiannya dan mengekalkan khasiat tradisional..

Set Bersalin/Berpantang Shaklee telah terbukti selamat dan terjamin untuk kedua-dua ibu dan bayi. Set ini boleh dimakan sejurus selepas bersalin kerana ianya adalah vitamin semulajadi. Tidak memudaratkan malah memberikan kesihatan dan nutrisi yang baik untuk ibu dan bayi.


Vita-Lea
* Ibu yg sdg berpantang di galakkan ambil vita lea sbb semasa dlm pantang bnyk makanan yg
   kita xboleh makan so tenaga kita akan berkurang.
* Ibu banyak kehilangan darah selepas bersalin,oleh itu ibu perlu ambil makanan yg seimbang 
  dan berkhasiat bg m'gantikan semula darah yg hilang.
* Mengandungi zat besi yg sgat penting dalam pembentukan sel darah merah.
* Kekurangan zat besi blh menyebabkan ibu pucat,letih dan lesu serta tidak bermaya.
* Kalau nk bf baby,pengambilan zat besi adalah sgat penting.
* Vita lea xboleh di ambil dgn minuman bersusu kerana ia akan mengurangkan efisinsi  penyerapan zat besi oleh badan.

B Complex
* Membantu menstabilkan hormon badan kita
* Jika kurang B complexblh menyebabkan ibu dalam pantang mengalami gangguan emosi..
* Membantu kita lebih bertenaga dan emosi lebih seimbang.
* Menukarkan makanan kpd tenaga


Ikuti pengalaman ibu yang berjaya kurus dengan cepat lepas berpantang dengan set berpantang shaklee




Zinc Complex
* Ibu2 yg xmakan ikan haruan atau pati ikan haruan zinc complex adalah pengganti yg tepat     kpd makanan tersebut.
* Galian yg sgat penting dlm membantu proses pemulihan.
* Membantu proses baik luka dalam badan kita terutama luka dalaman (rahim).
* Pengambilan zink bg ibu yg menyusu akan membantu anak yg disusukan membesar dgn     baik.
* Mengurangkan masalah rambut gugur
* Memabntu masalah KEDINGINAN selepas bersalin.

Vitamin C
* Berkonsepkan pelepasan masa.
* Ia melepaskan vitamin c secara sedikit demi sedikit mengikut keperluan badan dan demi    memastikan badan kita sentiasa cukup vitamin c dalam meningkatkan antibodi secara  
  konsisten.
* Vita c sgat perlu dalam membantu badan pulih dari proses kelahiran.
* Mempercepatkan penyembuhan luka jahitan.
* Memperbaiki tisu sel yg rosak semasa bersalin.... 

Energizing Soy Protein (ESP):
Ia memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu, dan membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama. Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.Apa bezanya soya Shaklee ini dengan soya lain yang berada di pasaran? Soya Shaklee adalah non GMO soy. Ia juga dibasuh bukan menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi. 

Ostematrix OsteMatrixTM: 
membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.ostematrix membantu dalam masalah sembelit ibu semasa berpantang…  

NI ANTARA FEEDBACK TESTIMONI YANG BERJAYA:






UNTUK ORDER:

Jadi, bagaimana? Sudi tak nak beli produk Shaklee secara online? sudilah kan sebab beli online hanya bayar, tunggu barang sampai rumah dan guna. Senangkan. Tak perlu keluar cari sebab tolak campur kos beli online lebih murah berbanding beli di kedai+kos perjalanan lebih kurang saja..kannnn...

Saya akan berikan khidmat nasihat percuma penggunaan produk, cadangan set produk Shaklee mengikut kemampuan anda. Beli satu-satu produk saja pun boleh asalkan bersesuaian dengan keperluan kesihatan dan dapat menyelesaikan masalah anda.
SO, MEH LAH ORDER DARIPADA SAYA CALL SAYA ATAU WASSUP

PENGEDAR SAH SHAKLEE: ABDUL FATTAH BIN HARUN @ ISMAIL
NO. ID: 1238335
NO. FON: 0109055164